onsdag, september 07, 2016

Missad sjöfågeljakt

Idag var det träff med polisen i Söderhamn. Polisen berättade hur de arbetar på brottsplatser samt visade vilken utrustning de har att tillgång till för att säkra bevis och ta prover. Intressant!

Vädret var helt fantastiskt vilket var bra då vi skulle vara ute. Idag var det soligt och hela 24 grader varmt!

Jag hade väldigt ont i huvudet när jag kom hem men det fixade sig snabbt när jag kom tillbaka hem.

Efter jobbet var det tänkt att jag skulle hänga med ut och jaga men det blev så sen innan jag kom hem och dessutom skulle vi ha styrelsemöte i vägföreningen så jag kunde inte hänga med. Vilken miss! Det var väldigt bra utdelning med 6 änder, 4 trut, 2 skrak och en kråka.

Istället fick hundarna en kort skogspromenad och sen var jag på mötet på kvällen. Det var hyffsat snabbt avklarat.

Inga kommentarer: