onsdag, december 16, 2020

En solig dag på plats Håstaängsgård

Idag var dagens "På plats dag" för denna veckan. På förmiddagen hade vi Geosecma-utbildning via Teams på förmiddagen. Från miljökontoret var vi bara tre personer på plats idag. EvaLotta på plan 1, jag på plan 2 och Maggan på plan 3. Snacka om avstånd!!!!

När vi satt på utbildningen gick plötsligt min markis ner. Jaha däger ni, vad är det för märkvärdigt med dem? Jo! För första gången under december månad så så tittade solen fram. Wow!!!

På lunchen så käkade jag lite snabbt och sedan åkte jag och uträttade ett ärende på Rusta innan jag tog en promenad för att ta del av det härliga solljuset.



Efter jobbet var det ytterligare ärenden som skulle uträttas då paket skulle hämtas ut så jag kom inte hem förrän vid 17:30. Då blev det en promenad genom Nordenholm och sedan middag.

Packade upp grejerna och såg lite tv på kvällen

Inga kommentarer: