tisdag, december 08, 2020

Personalmöte och skrivelser

 Idag var det digitalt personalmöte direkt på morgonen och före och efter satt jag med skrivelser, dels inspektionsrapporter och dels skrivelser i klagomålsärenden.

På fikat gick jag ut en lite sväng bara för att röra mig lite och sen på lunchen tog jag en skogspromenad med markeringsträning för tjejerna.

Jobbade på eftermiddagen fram till 16:30 och då hade Henke kommit hem. Ringde postnord och hamnade på plats 366. En timmas telefontid men sedan kom jag fram och fick hjälp med mitt ärende.

En promenad genom Nordenholm och sedan middag med rester, kycklingjärpar och wokgrönsaker.

På kvällen blev det handboll, nyheter och lite andra program och sedan uppdaterade jag bloggen med de senaste fem dagarnas aktiviteter.

Inga kommentarer: