onsdag, december 02, 2020

Heldag på jobbet

Idag blev det en heldag på plats på jobbet. Dagen inleddes dock med inspektion i Gnarp och sedan koll på sanering på Kattvikskajen. Väl tillbaka på jobbet blev det radonmätning och sedan satte jag igång med att reda ut handlingar på Varvet igen. Scannade in sådant som inte sedan tidigare finns digitalt.

Lunch på plats och efter lunch fortsatte arbetet med Varvet samt lite annat som dyker upp via telefon och mail bl.a. lite blankettfix på hemsidan.

Klar på plats var jag först klockan 16:30. Då åkte jag och EvaLotta till Träffpunkten och hämtade ut lite paket. För egen del var det en skogspall och en ny pannlampa samt kastspön som Henks beställt.

Kom inte hem förrän efter klockan 17 och då hade Henke precis gått promenad med tjejerna så det var bara att gå in och packa upp paketen och förbereda middagen som idag bestod av ceasarsallad.

På kvällen, för att hålla mig vaken såg jag Stockholm Rekviem på Tv4 play.

Inga kommentarer: