onsdag, augusti 18, 2021

Mycket nederbörd...

 Den officiella regnmängden i Hudiksvall senaste dygnet visar hittills  101,8 mm regn men än värre var det för Gävle som fick över 160 mm regn så det har i vissa områden sett ut så här:

För egen del satt jag hemma idag och jobbade på förmiddagen. Efter lunchen och lunchpromenaden så åkte jag in till stan för att genomföra lite tillsyn på rökfria miljöer - Entréer samt besöka vårdcentralen för min migrän.

Blev tillsyn hela eftermiddag och han bara göra minnesanteckningar från besöken när jag kom hem igen.

Efter jobbet blev det en kort promenad och sedan åkte jag till klubben och tränade lite brukslydnad med tjejerna för första gången efter semestern. Körde apellmomenten med undantag för budföring som egentligen är det momentet som jag är i mest behov av att träna tillsammans med framförgåendet som idag gick väldigt fint.

Väl hemma blev det korvstroganoff till middag och sedan såg vi lite film men jag var trött och somnade i soffan.

Inga kommentarer: