torsdag, april 28, 2022

En intensiv vecka närmar sig sig slut...

 På plats på jobbet på förmiddagen med skrivjobb och planering inför rapportskrivning av två projekt som vi genomförde under 2021. Ett kemikalieprojekt med kemikalieinspektionen med tillsyn av växtskyddsmedel och biocidprodukter samt ett projekt med läkemedelsverket för tillsyn av hudkrämer.

Åkte hem till tjejerna på lunch och promenerade då genom byn innan jag satte mig och skrev på rapporten fram till 14:30 då jag pausade och genomförde ett kort fyspass och en kopp kaffe innan jag fortsatte att jobba på fram till klockan 17.

Henke skulle iväg på after work så då passar jag på att äta pitepalt. Först en promenad runt sjön och sedan middag. 

Efter maten började jag se en ny brittisk serie på tv4 play  och som alltid blir jag sittande med samtliga avsnitt som denna gången var fyra. Kom därför inte i säng förrän efter midnatt.

Här kommer en film från gårdagens möte med bävern nere vid ån.

Inga kommentarer: