måndag, april 25, 2022

Ny vecka med byggprojekt

 Så inleds en ny arbetsvecka och jag var på plats på jobbet trots att det på förmiddagen idag var ett webinarium om miljöbrott.

Efter mötet bytte jag om och tog en löprunda genom skogen. Känns så mycket bättre att springa i terrängen än efter asfalterade gator. Totalt 4 km blev det idag.

På eftermiddagen var det skrivjobb som väntade.

När jag kom hem gick vi en promenad med tjejerna genom byn och sedan skruvade vi ytterligare några reglar på altanbygget. Det som tar längst tid är att ställa in höjden på stöden som reglarna ska vila på. Vi använder sand och betongplattor som stöd.

Vid 20-tiden blev det middag och tv-titt. Hade blivit så frusen när vi var ute och jobbade så jag la mig under en filt och såklart somnade jag som en stock

Inga kommentarer: