tisdag, april 05, 2022

En sämre dag...

 Vaknade och kände direkt att jag hade lätt huvudvärk och dessutom var jag extremt trött. Steg i alla fall upp, satte på en kanna kaffe och började jobba. Inte ens efter en kopp kaffe kände jag mig piggare så efter en stund tog jag en huvudvärkstablett, slog ihop datorn och la mig under en filt med kylmasken över huvudet. Somnade tämligen omedelbart och vaknade mera utvilad och huvudvärksfri efter en knapp timma. Skönt!

På förmiddagsfikat genomförde jag en löprunda som gick trögt men det kan ju ha sin förklaring med tanke på starten på dagen. Löprundan på 5 km genomfördes i alla fall med bägge tjejerna.

På lunchen blev det ett kort träningsprogram för mig, dusch och ett kort träningspass för hundarna samt mat innan det var dags att hugga in i jobbet igen.

Efter jobbet kände jag mig fortfarande trött så när Henke kom hem efter att ha handlat så gick vi ut en promenad, käkade middag och sedan blev det telefon men mindre roliga samtal idag. Vissa dagar är helt enkelt bara skit!

Inga kommentarer: