söndag, april 03, 2022

Trött och frusen men bra hundträning

 Idag var jag riktigt seg då jag blev sittandes uppe och såg serier fram till närmare kl 03. Efter en lugn morgon tog vi i alla fall med tjejerna på en promenad runt sjön och sedan gjorde jag en betalning till utlandet för en kurs som jag mfl ska gå senare i vår.

När det var gjort åkte jag till Forsa där det blev träning på täkterna. Målområden och långa dirigeringsskick samt långa markeringar blev fokus idag. 

Efter drygt 2 timmars träning hade jag blivit riktigt frusen så när jag kom hem gick vi en promenad genom byn för att få upp värmen. Var så fruktansvärt trött när vi sedan kom in och skulle börja med middagen. 

Efter maten gjorde Henke upp en brasa och jag la mig under filten och kände mig så där kall inpå märgen men berodde säkert i huvudsak på att jag blivit kall och dessutom var trött. Såklart somnade jag efter en stund och frossan var bortblåst när jag vaknade. 

Inga kommentarer: