onsdag, april 27, 2022

Vårsysslor

 Idag satt jag hemma på förmiddagen då jag deltog i ett webinarium och tatueringsfärger. På lunchen tog jag med tjejerna på en 3,5 km löprunda så nu är alla de "obligatoriska" rundorna genomförda för denna veckan.

På eftermiddagen åkte jag in till räddningstjänsten för att delta i ett möte med anledning av Summerweek som i år ska arrangeras för första gången på två år. Efter mötet åkte jag upp på jobbet då jag hade en leverans av tomatplantor som väntade. 

Slutade lite tidigare, strax före 16 för att åka och köpa krukor till tomaterna samt penséer för nu känns det som att det är läge för det.

Väl hemma tog jag tjejerna på en promenad runt sjön medan Henke fortsatte med altanbygget. Anslöt till det när jag kom hem och medan han skruvade reglar så planterade jag penséerna och tomatplantor så det var verkligen hög effektivitet idag.


Till middag blev det ceasarsallad och ett glas vitt vin för att vi var värda det...

Inga kommentarer: