onsdag, april 06, 2022

Trött i mössan

 Ännu en arbetsdag på plats på kontoret. Idag hade vi miljömöte hela förmiddagen och sedan åkte jag hem till tjejerna på lunch. Hemma genomfördes en promenad genom byn i blåsigt och rätt kyligt väder trots att termometern visade på ett par plussgrader.

Efter lunch stannade jag till i stan för att utreda några verksamheter som förändrats men jag gick lite bet på det eftersom porten till de båda verksamheterna var låst.

På eftermiddag blev det lite utskick och granskning av miljörapporter innan det var dags att göra full dag.

Väl hemma gick jag ut och la ett sök till tjejerna medan vi väntade på att Johan skulle komma och hämta lite grejer. Tjejerna skötte sig finfint och när Johan åkt så gick vi en promenad runt sjön innan det var dags att börja med middag. I dag blev det korv i ugn med broccoli, tomat, äpple och mandelspån.

Hade planer för kvällen men klockan hade nu blivit 20:30 och jag var så trött att jag somnade i soffan efter att vi sett finalen av Sveriges mästerkock.


Inga kommentarer: