onsdag, november 21, 2007

Filmuppladdning

Idag blev det en massa inspektioner. Först på morgonen körde jag inspektionm på restaurang 49:an och sedan efter fikat åkte jag och Helena först till Malsta för inspektion på två förskolor och sedan efter lunch som vi intog hemma hos Helena så gjorde vi inspektion på ett dagis. Efter det så sklle vi på ett ålderdomshem men det var besöksförbud pga vinterkräksjukan så där gick vi inte in, tog ett anat ålderdomshem istället.

Efter jobbet gick jag en promend ut på golfbanan. Hundarna är så enormt springiga just nu så jag vet inte vad de fått för ryck. Blev en skön promenad i månljuset.

Hemma blev det matlagning i form av kassler och broccoligratäng vilket var riktig gott.

Kvällen spenderade jag förutom framför House även vid datorn för att ladda upp filmerna från Mh:t. Tog en enorm tid att ladda upp, hann inte ens hälften. FÅr ta med dem till jobbet så de får tugga på i morgon så att jag får ut dem nån gång.

Inga kommentarer: