tisdag, november 06, 2007

Kanske kanske

Jobbade på som vanligt idag med vattenmöte hela dagen. Inte så mycket att orda om det... Efter jobbet åkte jag och Helena och shoppade lite gardiner. Blev julgardiner till köket med tomatar på. Mina första gardiner med tomtar som jag annars inte gillar. Jo jag gillar tomtar men inte gardiner med tomtar. blir så väldigt juligt då. Men men nu blir det tomtar på köksgardinerna i år i alla fall...

Väl hemma gick jag ut i skogen med hundarna, blev ingen lång promenad men en sväng i alla fall, var nog ute en 45 minuter eller nått sånt.

Fixade mat när jag kom hem så vi åt när Henke kom från träningen och sedan ringde hon med bilen... Henke hade pratat med henne tidigare ikväll och gett ett bud som hon fick fundera på. Nu ringde hon och meddelade att hon tog budet så i morgon ska vi köpa bilen och hämta den... Jag ropar dock inte hej förrän bilen är betald och hemma men det känns som att vi är rätt nära nu...

Inga kommentarer: