tisdag, november 27, 2007

Mera tester...

Började med att åka och lämna in saaben när vi åkte till jobbet, ja röda saaben altså. Skulle servas och gås igenom på verkstan...

Väl på jobbet fixade jag ytterligare med registrena från igår och förberedde också kommande inspektioner. Direkt efter fikat åkte jag iväg och inspekterade 2 stycken dagbarnvårdar kollektiv.

Åkte sedan hem på lunch och passade då på att gå en långpromenad också. Det var soligt och fint men blåste rätt kallt ändå. Såklart blev det nya test med kameran och objektivet. Här kommer lite smakprov... Inte så bra men man ska ju lära sig...





Efter lunch blev det en inspektion på Tre Bockar och sedan kom jag tillbaka till kontoret precis lagom till fikat då Gudrun var och hälsade på. Fixade lite ärenden och vips så hade klockan blivit 16 och det var dags att åka hem. Med mig hem hade jag också en hel kasse med kläder från Ullmax, 2 underställ, 4 par strumpor och en jacka.
Efter middagen kom Lasse och hälsade på och testade att bygga ihopbåtställningen. Hade också med en hel hop med glasögon så efter att ha aggerat smakråd för dem och druckit lite kaffe så svirade jag om till jggingkläderna. Sprang en runda på 4,5 km och gick 1,5 km (lite före och lite efter så att hundarna fick rasta sig).
Efter en skön dusch och ett avsnitt av House tog jag fram lite ljusstakar och några stjärnor. De är ännu inte tända, det blir de inte förrän till helgen... Rätt ska vara rätt....

Inga kommentarer: