fredag, maj 14, 2010

2 timmarsjobb

Skitväder och klämdag... Hade erbjudit mig att jobba idag eftersom vi ändå skulle sälja iväg vår båt i helgen och därför skulle vara hemma. Nu blev det inte så men med tanke på vilket väder det är idag så gör det ändå ingeting att jag jobbar. Det är bara mellan 10-12 som jag måste vara på plats så då fick man ju sovmorgon också.

De timmar jag gjorde ägnade jag åt postöppning, svara i telefon och sortera en massa papper som blivit liggande så nu är det rent och fint på mitt skrivbord. Känns fint!

Efter jobbet gick vi en sväng på stan och Henke shoppade lite kläder. Vi åkte sedan hem och käkade sen lunch och sedan bestämde vi oss för att åkta till Enånger eftersom det ser ut att bli riktigt fint väder i morgon.

Ute i Enånger gick vi en sväng med hundarna och sedan fixade vi middag. Blev räksoppa till förrätt, grillad pepparbiff, klyftpotatis och Haloomi. Till efterrätt blev det kaffe och Herman.

På kvällen såg vi Sveriges match i ishockey-VM

Inga kommentarer: