onsdag, maj 12, 2010

Tung start

Huvudvärken gick INTE över under natten men jag tvingade mig till jobbet då vi skulle ha AU. Det var enormt jobbigt men runt lunchtid började huvudvärken ge med sig så när jag åkte hem var jag lite piggare. Vi jobbade ju bara halvdag så jag åkte hem strax efter klockan 13. Gick en runda med hundarna och sedan la jag mig. Somnade tyvärr inte men huvudvärken släppte i alla fall.

När Henke kom hem åkte jag till båte och rekade lite eftersom vi har tänkt träna där på söndag. Säckarna med slaktresterna fanns kvar men benen var lite utspridda då vilda djur förmodligen har rotat runt lite. Miljön ser alltid då öde ut när man kommer dit för första gången efter vintern. Allt är platt och dessutom en massa grenar och små träd som knäckts undan snön. Jag inbillar mig alltid att jag ska möta en björn eller nått men det hindrar mig inte för att gå en runda.

Kvällen blev lugn, kycklingpaj och dator/tv trots att det verkligen bara var skit på tv ikväll.

Inga kommentarer: