fredag, maj 28, 2010

Mot en spännande helg

Full fart mot helgen som de brukar säga på rix Morgonzoo... Möten och lite annat idag på jobbet och efter jobbet blev det ett stopp hos veterinären för att köpa lite mera Zylkene till Neo och sedan till Ica för att handla lite innan det var dags att tanka bilen och åka hem.

Väl hemma packade jag upp och sedan programerade jag GPS:en inför morgondagen innan jag åkte upp med hundarna i skogen. Henke fixade tacomiddag så det var bara att slå sig ner till bokat bord när jag kom hem.

Var supertrött så kvällen spenderades framför tvn medans Henke pluggade inför morgondagens prov. För egen del packade jag väskan för i morgon bär det av mot Håsjö för att starta på jaktprov sen får vi se hur det går. Skulle gissa att det blir en 1:a eller en 0:a men det återstår att se....

Återkommer med rapport efter helgen.

Inga kommentarer: