torsdag, maj 20, 2010

Bankbesök och skogspromenad

Idag efter jobbet var vi på banken för att se över våra lån. Brukar försöka göra det en gång per år så nu är det gjort. Var helt slut efter jobbet så jag kände mig rätt oengagerad. I vanliga fall brukar vi dessutom se över vårt sparande men det hoppade vi över i år.

Väl hemma var jag bara tvungen att lägga mig och vila en stund. Uppmärksammade då att Sverige spalade mot Danmark i ishockey så då blev jag ju tvungen att se sista perioden och Sverige vann tack och lov.

Efter vilan åkte jag och hundarna upp i skogen och gick en promand. Det var riktig fuktigt och varmt. Jag gick med regnjacka och höll på dö av värmeslag så jag gick en omväg förbi bilen och lämnade av jackan och klarade mig tack och lov från regn.

Väl hemma gjorde jag iordning quesadillas till middag.

Inga kommentarer: