torsdag, maj 27, 2010

Nya trädgårdsmöbler

Idag efter jobbet åkte vi Jysk och kollade på trädgårdsmöbler. Hittade inget av intresse så jag hoppade ur bilen och tog med mig hundarna och promenerade till Håsta där Henke var och hämtade en släpvagn. Där hoppade vi in igen och åkte till Ica Maxi för att göra inköpet av nya trädgårdsmöbler. Nu saknas "bara" dynorna men de får komma efter utlandsresan. Möblerna vågade vi inte vänta med för då skulle väl alla möbler vara slut.

Väl hemma packade vi av, Henke körde iväg med släpvagnen och jag gick ännu en promenad med hundarna. Bara en kortis men en promenad där de kunde springa lösa och röja lite.

När jag kom hem igen fixade jag middag som vi åt men sen somnade jag som en stock och vaknade efter en timma när melodifestivalen börjat. Tyvärr som gick det precis som jag redan från början sa, att Anna INTE skulle ta sig till finalen.

Inga kommentarer: