fredag, juli 02, 2010

Medelshavsvärme

Hmmm känns som om det är nu man skulle varit ledig! Sommarvärmen har verkligen kommit och det är fantastiskt fint väder. Hoppas bara att det håller i sig i helgen men sen så kan det försvinna ett par veckor så att det finns kvar värme till oss när vi går på semester.

Möte på förmiddagen, ärenden på eftermiddag och sedan gick jag hem tidigt då jag har tid för läkarbesök. Det gick snabbt och allt verkar ok så det är inte så mycket att orda om. Vi tog en tur till Systemet innan vi åkte hem. Henke snabbduschade och sedan skjutsade jag honom på fest innan jag själv åkte upp i skogen med hundarna. Gick en promenad på ca 1-1,5 timmar och eftersom det var så skönt ute så satte jag igång och montera trädgårdsmöblerna som vi köpte innan vi åkte utomlands. Flyttade ner våra små plastmöbler till andra delen av gräsmattan och sådde räddisor då den första skörden är uppäten (och överväxta). Gjorde en sallad och åt sedan creps med sallad till middag. Även om jag var själv så unnade jag mig ett glas vin också...

Kvällen spenderade därefter framför datorn med hundkoll.

Inga kommentarer: