fredag, juli 16, 2010

Semester!!!!

Äntligen, sista dagen...

Full fart från första början. Först var det lite radonprovet, post till nämnden och lönelistor. Sen var det Iggesund Hårdkrom för hela slanten mellan 09-11. Efter det så började jag fixa med cisternutskicket och sen var det dags att åka hem på lunch.

Efter lunchen blev det ytterligare radonprover, klagomål, cisternutskick till företag, shopping och slutade lugnt med lite jordgubbar och grädde/glass till personalen.

Klockan 16 åkte vi hem och Henke började med altanenen... Idag skulle den bli klar! Jag tog med hundarna upp i skogen och gick en promenad till Idsjön-Bodsjön så att hundarna fick bada. Ska inte förneka att jag skulle ha nått emot ett dopp också, det var riktigt varmt i vattnet.

Väl hemma hade Henke hunnit klart och placerat ut möblerna och grillen så nu är det verkligen semster!!!

Vi gjorde nu en handladlista och begav oss till Ica och shoppade lite. Måste ju ha lite god semestermat nu.

Blev en sen grillmiddag och invigning av altanen. Satt ute till klockan 23. Idag är bästa dagen, hela semestern kvar!!!

1 kommentar:

Maria och Bruno sa...

Tack snälla för hälsningen till mig efter hundbettet. Tack och lov har vi hundägarens personuppgifter och utöver det flera vittnen till händelsen. Jag hoppas att allt kommer att lösa sig bra.
Jag läser att ni har byggt en ny altan, grattis! Det har vi (min man) också och den är precis klar, det är härligt!
Kram Maria och Bruno