torsdag, juli 01, 2010

Sjukdag 2

Steg upp med intentionen att gå till jobbet. Duschade och satt mig sedan för att äta frukost när jag konstaterade att magen fortfarande värkte så jag beslutade mig för att stanna hemma även idag. Hoppas verkligen att detta släpper så att jag kan jobba imorgon.

Efter frukosten somnade jag och sov tills telefonen... än en gång... ringde klockan 10:30,, Typiskt!

På lunchen kände jag mig lite piggare så jag gick upp i skogen med hundarna. Igår blev det ju ytterst lite promenader för hundarna så de behövde springa av sig.

Tillbaka hemma igen så åt jag lite glass och sen somnade jag igen och sov en dryg timma och vaknade ännu en gång av att telefonen...

När Henke kom hem åt vi lite sommarmat i form av rostbiff och potatissallad. Efter maten gjorde vi ett ryck och klippte gräsmattan och en buske som brett ut sig så mycket att man knappt tar sig ut från gården längre.

När gräset var klippt körde jag lite lydnad med hundarna. Inte särskilt träningsmässigt mer bara för att hundarna ska få göra nått skoj. Å skoj tyckte de att det var såklart...

Inga kommentarer: