onsdag, september 15, 2010

Blond

Äntligen en dag då jag kunnat sitta och ta tag i min hög på jobbet. Detta resulterade i att jag gjorde 15 skrivelser idag, vilken effektivitet!!!

På eftermiddan gick jag tillbaka till frissan igen. Igår klippte jag ju mig och idag blev det ytterligare uppfräschning genom att jag blekte slingor så nu är man garanterat blond.

Efter jobbet blev det en tur till Ica för handling och sedan hem för att tömma frysen på alla kaniner som lagrats hemma hos mig inför helgens jaktprov. Det närmar sig!!!

När Helena hämtat kaninerna så åkte jag och Henke bort till skolan och gick en rask promenad med hundarna. Promenaden var dock inte allt för lång men det var skönt att vara ute för vädret var toppen. Soligt och fint och riktigt behaglig temperatur!

Till middag blev det idag Morotssoppa och bröd från marknaden.

Inga kommentarer: