fredag, september 24, 2010

Slutspurt...

... mot helgen.

Dagen började med träning mellan 7 och 8. Var sedan inne på kontoret fram till klockan 11 då det var dags att åka till Sandviken för kurs i stickande och skärande verksamhet, dvs tatuering och piercing... Blev ingen lunch idag utan den intogs under tiden jag körde ner till Sandviken så det blev några timmars övertid idag eftersom mötet nte slutade förrän klockan 16 och sedan var det 1,5 timmas bilåkande innan jag var hemma.

På hemvägen stannade jag dessutom till i Valbo för att strosa runt lite på IKEA mm. Vilken bra start på helgen! Nu har jag köpte ett litet bord som jag tänker ställa ut i hundgården bara jag får spika lite takpapp på det så är hundgården klar i sin helhet å bara Humla slutar löpa så får de stta lite i gården tänkte jag.

När jag kom hem till Hudik tankade jag bilen och lämnade in den på jobbet innan jag åkte och hämtade kinamat vilket fick bli dagens middag.

Inga kommentarer: