torsdag, september 09, 2010

Satans löp!!!

På jobbet var jag inte idag, eller jo, det klart att jag var på jobbet men inte inne på kontoret. Hela förmiddagen gick åt till nämndsmöte och eftermiddagen var det st udiebesök på nya E4:a bygget. Blev ett rätt jobbigt sammanträdde med många tunga poster skulle avhandlas eller vad sägs om Organisationsförändringar, samverkansavtal med Nordanstig, Budget 2011 och samt halvårsprognos 2010 och såklart den vanliga månadsrapporten. Efter studiebesöket på E4:a bygget åkte jag tillbaka på jobbet men fick inte mycket gjort mera än att kolla igenom mailen och kolla av vad som hänt inne på kontoret under dagen. Kände mig ENORMT trött efter dagen och allmänt sliten även i kroppen.

När jag kom hem skulle jag helst ha vilja gå och lägga mig men tvingade mig i alla fall ut en sväng i skogen, tänkte att jag skulle plocka lite svamp men men det blev inte så mycket av den varan.

När jag kom hem såg jag en lite lite blodfläck på golvet. Kollade om det kunde vara Humla som börjat löpa men nä, inget på pappret... Senare på kvällen var det dock ett faktum! Jäkla skit!!!! Kunde hon inte ha väntat i 3 dagar till? Humla är i toppform å jag som skulle ha startat på retrieverjaktprov Ökl för första gången. Alla prov är fullare än någonsin å så hade jag kommit med på Härnösand, varför kunde hon inte bärja löpa om 4 dagar istället då? Nu är det bara att inse att det blir ingen start i Ökl i år. Bara att ta nya tag till våren.

Inga kommentarer: