onsdag, september 08, 2010

Husvisning

Fulll fart på jobbet och slutade sedan klockan 16:10 för att åka på husvisning i Enånger. Tror inte att det blir några vidare avansemang på huset även om jag gillade läget bra med tanke på att baksidan vätte mot en liten skog å gick man genom den hamnade man ute på ett STORT område med täkter. Stigare genom skogen till en grusväg men där slutade det som jag var ritkigt imponerad av. Huset låg för nära andra hus med tanke på att det ändå ska vara på landet. Å sen kändes inte huset riktigt som jag vill ha det även om det hade ett finfint badrum, separat stor tvättstuga, groventré mm så sa det inte klick.

Efter husvisningen åkte jag upp i skogen för en joggingrunda men träffade efter 500 meter på Gunilla och körde lite budföring och tankdvisning med Maggie. Joggade vidare men då ville inte hundarna hänga med mig å då blev det stopp igen. När hundarna väl vara med så fick jag inget flyt men sprang i alla fall till vändningen men därifrån blev det power-walk istället fram till det var en knapp kilometer kvar då sprang jag den sista biten.

Armhävningar och sit-ups väntade när jag kom hem och sedan en välbehövlig dusch före middag.

En heldag till ända, sitter med datorn i knät och kollar på tv.

Inga kommentarer: