tisdag, september 14, 2010

Ny soffa

Idag blev det lite smått och gott. Jag har genomfört min första anställning, Maria som ska jobba hos oss resten av året. Var och klippte mig idag så nu har jag nästan 1dm kortare hår och dessutom lugg. På eftermiddagen hade vi ett långt personalmöte.

Efter jobbet skulle Mio leverera vår nya Soffa. Ska bli kul att se hur vi lyckas med bedriften att hålla hundarna borta från den. Men med en svart tygsoffa så MÅSTE vi lyckas!!! Bra ser det i alla fall ut än så länge men herrejösses, vi måste ju ha ett nytt bord och en matta också för utan det så ser det ju för j-ligt ut.

Eftersom det regnade och det blev en lite senare runda med hundarna än vanligt så jag gjorde slag i sak och genomförde min andra löprunda för denna vecka. Gick bra även idag även om kroppen kändes lite tyngre än igår.

Kassler och broccoligratäng blev det till middag efter att jag och Henke duschat sedan satt/låg vi in den nya soffan.

Inga kommentarer: