torsdag, september 30, 2010

Husvisning och gåsbröstfilé

På jobbfronten var det ett antal möten som stod på schamt idag.

Efter jobbet åkte vi återigen på en husvisning. Detta hus var är nog det som jag är mest sugen på hittills dock måste de nog sänka priset sådär en halv miljon eller nått för att jag ska vara beredd att ge mig in i en budgivning men vi får se...

Direkt när vi kom hem gick jag ut med hundarna i skogen å då passade Humla på att dra. Tror alrig att hon var långt ifrån mig men hon hade helt enkelt hittat nått som intresserade henne mera än mig. När jag blev förbannad så kom hon och då hade hon med sig en meter älgben så jag behlver ju inte fundera på var som väckte hennes intresse så väldigt!

Lite senare på promenaden ville Neo iväg en sväng för att kolla av nått och det fick han för han höll sig inoom 50 meter från mig. När han kom tillbaka var han dock skitig så jag var tvungen att gå till området han hade varit i för att kolla vad han rullat sig i. Hmm en brunsgrop tydligen! Det händer mycket i skogen nu...

Väl hemme igen så gick jag över till Roland och Gunilla för att ta tillvara på gässen vi haft hängande sedan i söndags.

När detta var gjort gick jag hem och började med middag. Klockan hade hunnit bli 20:30 och jag som bara ätit soppa idag. Middagen bestod också av soppa, gratinerad fransk löksoppa. Smaskens men lite sent bara... 21:30 var maten klar!

Inga kommentarer: