måndag, september 06, 2010

En bra start på veckan

Denna vecka började bra. Full fart på jobbet men kändes inte hysteriskt för omväxlings skull. Idag blev det lite stack om organisationen, samverkan med Nordanstig, miljöskyddsmöte och hann dessutom uppdatera alla våra taxebilagor så att det är klart. Härligt!

Efter jobbet stannade vi till och kompletteringshandlade lite innan vi åkte hem. Henke fixade middag och käkade medan jag tog med hundarna upp i skogen och sprang och idag känders det hyffsat bra faktiskt. Har ju gått sååå tungt tidigare och har dessutom haft väldigt ont i knät. Idag kände jag inte av knät förrän efter över halva sträckan och då betydligt mildare smärta än tidigare.

När jag kom hem käkade jag så redan klockan 18 hade jag både ätit, rastat hundarna och sprungit.

Blev lite armhävningar och sit-ups på kvällen och dessutom ytterligare en maskin tvättat med mestadels båtkläder. Känns helt ok just nu när jag sitter framför tvn och ser CSI. Dock lite sugen på nått men jag SKA ha karaktär!!!

Inga kommentarer: