måndag, november 12, 2012

Å så drog det iväg igen...

Jaaa ni jag undrar vad det ska bli av detta...? Idag drog det iväg igen så det är bara att avvakta och se vad som kommer ur detta tredje projekt....

På jobbfronten blev en planerade inspektion inställd så det blev lite pappersfix istället. Det roliga som hände idag var att både Anna och Lisa nu erbjudits förlängning på sina vikariat. Såå skoj att de båda blir kvar...

Efter jobbet gick både jag och Henke med hundarna. Först Henke när jag åkte och handlade färg och sedan jag medan Henke fixade väven i hallen.

När jag kom hem gjorde jag mat och sedan målade vi båda hallen och blev klar först strax efter klockan
22 då vi slog oss ner i soffan med varsitt glas vin och bara slappade innan det var dags att krypa i säng. Projekt 4 är nu färdigt, det gick snabbt och smärtfritt!!!

Inga kommentarer: