lördag, november 24, 2012

Chatrin 31, Henke 21!!!

Började dagen redan före halv 9. Efter lite nyhetsmorgon och tidningsläsning blev det frukost och sedan dök jag in under trappen. Vi måste ju rensa upp lite så att man kan se hur stort utrymmet är. Började med att plocka ut alla skor. Jag hatar verkligen skor och undviker allt som oftast att köpa det... Kunder när jag ställt ut alla skorna i badrummet och jag hade 31 par, 31 PAR!!!!! Helt obegripligt!!! Henke som inte heller har några skor kom ändå upp i 21 par. Inte konstigt att det är trångt i förrådet under trappen!

Efter denna rensningen så gick jag med hundarna en runda medan Henke åkte och handlade och gjorde några andra ärenden. Hann sedan packa lite handdukar och sängkläder också så nu har jag nog packat det jag kan inför husvisningen till veckan.

När Henke hade packat inför sin resa till veckan så packade vi släpvagnen och åkte med några grejer till Enånger så nu kan man även se hur garaget ser ut. I morgon ska vi bära ut lite av det vi packat och sen blir det väl lite städning till veckan men de är då...

I Enånger blev det lunch och en promenad med hundarna. Passade också på att skjuta lite med pistolen och det var inte några problem nu heller. Undrar varför hon reagerade under en period för nu finns ju inte minst tendens... Om man ändå kunde fråga...

När vi kom tillbaka från Enånger så åkte jag iväg med lite skor till klädinsamlingen och sedan blev det Pizza till middag idag.

Kvällen spenderades framför tvn där jag sorterade in utskrivna recept i pastfickor. Jösses vad jag känner mig effektiv!!!

Inga kommentarer: