torsdag, november 08, 2012

Lika dött idag men ändå full aktivitet...

Idag var det lika dött i det tredje projektet men däremot fick jag en hel del annat gjort.

På jobbet påbörjade jag ett litet projekt med tillsyn på billackerare.

På lunchen tog jag och Gunilla oss en gemensam skogspromenad i det fina höstvädret.






Pratade också med jägarna som jagar i skogen där jag brukar promenera så nu kommer de att sätta upp skylt när de jagar i "min skog". Det är bra!

Efter jobbet gick jag en promenad med hundarna som var rena cirkusen. Vinna och Humla tävlar om att bete sig illa vid hundmöten och dessutom fick Humla spunk när det kom en karl med pannlampa gående ut ur skogen. Väl hemma dammsög jag huset och dammtorkade lite lätt på nedervåningen. Torkade sedan golven uppe och nere...

På kvällen fick jag ont i skallen så jag blev liggande, halvt sovande, i soffan från 21...

Inga kommentarer: