lördag, november 10, 2012

Hunddag & korianskt

Inte ofta jag kan skriva det nu för tiden men idag hände det. Dock fixade jag med filmerna igen på morgonen och en natts sömn fixar det mesta så jag kom nu på var jag brukar ladda upp filmer och denna gång fungerade det hur bra som helst.

Efter frukosten så åkte jag och Gunilla ut i skogen med hundarna. Gick en lång promenad och hundarna fick röja en hel del. Vi åkte ut strax före 10:30 och var inte hemma förrän strax efter klockan 11:30. Då  fixade jag lite på gården och sedan stack jag iväg och tränade lite hund med Sandy och Ida. Humla höll väl på att dö i chock över att få träna för första gången sedan i augusti. Nån stjärna kan jag verkligen inte säga att hon var idag!!!

Vinna fattade ingenting! Hon fick gå på riktiga markeringar för första gången idag och eftersom vi kastade till en "dunge" med ett träd och några buskar så trodde Vinna att dummysarna skulle ligga uppe i träden. Nu måste jag verkligen ta tag i hennes träning. Usch vad jag skäms!

När jag kom hem var klockan 14:30 och jag hade varit ute med hundarna i över 4 timmar. Så här trött blev Vinna....

Lunch, lite handling och sedan lite slapp i soffan innan det var dags att gå bort på Koreansk middag. Mycket god mat och koriansk mat är lite som tacos, man kan sitta precis huur länge som helst och bara småäta av alla plockmat.

Efter middan blev det kortvisning från kina och Korea. Häftig resa de har gjort!

Tyvärr fick jag ont i skallen så vid 00:30 rullade vi hemmåt...

Inga kommentarer: