torsdag, november 29, 2012

Snö på G...

Blev en lång promenad i skogen idag på lunchen tillsammans med Gunilla. Kanske sista långpromenaden då man obehindrat kan ta sig fram för nu hotar de med mängder med snö. Hoppas att det kommer lite lagom. En decimeter eller två känns helt OK sedan behöver det inte komma mera i år.

Jobbade till klockan 17 även idag och sedan blev det hem för att fixa och dona. I morgon är det dags för husvisning så då är det väl bäst att det är lite fräscht i alla fall.

Hundarna fick en kortare promenad ikväll så att jag skulle hinna det jag planerat. De verkade inte lida för det när de sedan fick vara med på storstädning hela kvällen. Dammsög, dammtorkade lite och torkade golven. Bytte handdukar och skurade ugnen. Himla skoj det där!!!

Efter middan chattade jag lite med Millan men sedan somnade jag i soffan rätt tidigt, runt 22-tiden.

Snöfallet kom innan jag gick upp och la mig så jag skulle gissa att jag kommer att ha en del att skotta i morgon.

Inga kommentarer: