torsdag, november 01, 2012

Intressant tredje projekt

Rörig dag idag... Ja hela veckan har ju egentligen varit rörig. Måndag var jag ju upp på synkontroll till Sundsvall mitt på dan. Tisdag var jag och gjorde ögonbehandlingen så då var jag ju borta från jobbet hela dan. Onsdag var jag upp till Sundsvall på efterkontroll så då kom jag till jobbet sent och idag hade vi värdering av huset så det blev långlunch men hann då med promenad med hundarna också. Slutade lite tidigare än vanligt för att för andra gången åka och titta på vårt tredje "projekt". Vi som hade bestämt oss för att inte flytta har nu hittat ett intressant objekt!

Då vi blev sena och inte hade planerat nån mat så tog vi en pizza på vägen hem och så vi kom inte hem förrän vid 18:30. Tråkigt med mörker men hundarna måste ju såklart ut i alla fall så det var bara att klä på sig reflexer och pannlama och ge sig iväg.

Kvällen i övrigt blev lugn. Lite hussnack och så men annars bara lite tv-titt och sedan halvsov båda jag, Henke och Vinna i soffan.

Inga kommentarer: