fredag, november 09, 2012

Kan man verkligen sitta så här?

Fortfarande helt oklart om vårt tredje projekt.... Åhhh vad frustrerande att inte få besked! Jag är verkligen hur otålig som helst!!!

Var ute på en inspektion idag och som vanligt var jag hem till hundarna på lunchen och gick en promenad. Det har verkligen varit kanonväder hela veckan. Hoppas att det håller i sig över helgen...

Efter jobbet fick jag lite ont i skallen så både jag och Henke gick en promenad med hundarna och den promenaden blev inte såå lång. Eftersom det ju är så mörkt och det lätt blir lite småkyligt när man är ute och går på kvällen så bara måste man värma sig med glögg.

Vinna höll med, söt som vanligt men kan man verkligen sitta så här fult?
Trodde sittstilen skulle växa bort men inte då...
Till middag blev det kinamat och efteråt satt jag och fixade och försökte ladda upp några filmer från Vinnas funktionsbeskrivning som jag fått av Ammie och Louise. Hur skoj som helst att ha kvar!!!

Tyvärr strulade det väldigt med uppladdningen och jag har aldrig klippt ihop filmen så det tog tid och fast jag satt till klockan 2 så lyckades jag INTE få ut filmerna på nätet. Mycket frustrerande.

Inga kommentarer: