onsdag, november 14, 2012

Måleri och huvudvärksdäck...

På jobbfronten blev det en hel del möten och planering med det var meningsfulla grejer så det känns bra.

Efter jobbet började vi måla om "nallerummet" som varit knallgult sedan vi flyttade in. Redan då sa vi att vi skulle måla om men har inte kunnat beställa färg. För lite drygt en månad sedan gjorde vi slag i sak och köpte färg och idag började så projekt 5, måla nallerummet. Henke målade första varvet och jag kommer att måla andra varvet i morgon.

Jag gick med hundarna men hade ont i huvudet så när jag kom hem däckade jag i soffan. Som tur var somnade även hundarna så Henke hann måla klart och jag piggade på mig efter ett par timmar. Nackdelen med att somna på kvällen är ju att det är desto svårare att somna när man borde. Kom därför inte i säng förrän nån gång efter 00:30

Inga kommentarer: