onsdag, februari 27, 2019

Dag 3

Jobb jobb jobb! Full huggning men pulsen hos mig har i alla fall så smått börjat gå ner. De sista inspektionerna i kemikalieprojektet genomfördes och sedan hade vi möte med facket på eftermiddagen.

Även idag blev det en löprunda med en lite långsam Humla så jag får springa långsammare än vad jag vill. Istället ökade jag på sträckan ytterligare något så idag blev det 4,6 km. Bara 400m till på löprundan så är det målet uppnått men det får bli i slutet av mars eller nått…

På vägen hem från jobbet stannade jag till på lite butiker för att kolla på inredningsdetaljer men jag hittade inte riktigt det jag sökte.

Väl hemma gick jag en runda med tjejerna men idag höll vi oss till vägen 4,6 km blev det. Henke var ute och käkade så jag fixade min egen mat men sen hade jag så ont i skallen att jag fick lägga mid och låg resten av kvällen.

Även inatt hostades det men sov i alla fall ostört till kl 3 inatt och hade dessutom sovit i soffan.

Inga kommentarer: