måndag, februari 04, 2019

Måndag igen….

Tanken var att vi skulle ha möte idag för att boka in inspektioner. Vi ska genomföra ett projekt där vi ska besöka alla förskolor i Nordanstig och Hudiksvall. Jag och Emma kommer att besöka sex förskolor tillsammans i Nordanstig till att börja med.

Röran på jobbet består och stämningen är väl lite sådär får man säga. Då är det skönt att komma ut på lunchen och umgås med tjejerna och springa en runda så att man kommer igång ordentligt. Man piggar verkligen på sig efter en löprunda i kylan med efterföljande varm dusch.

Jag törs knappt säga det men i veckan hoppas jag innerligen att köket blir färdigt så att vi kan dels börja flytta alla grejer på rätt plats och dels få börja äta hemlagad mat igen. Jag är dock grymt imponerad över mig själv och min viktresa under först jul/nyår och sedan hela januari och februari då det blivit mycket utemat. Trots detta har jag fortsatt min viktnedgång och kan konstatera att jag gått ner över 10 kg sedan jag började i september.

Inga kommentarer: