torsdag, februari 21, 2019

Slutspurt på veckan

Idag var det på förmiddagen och sen hann jag faktiskt med att göra en hel del ärenden. På lunchen tog jag mig en löprunda med tjejerna. Även denna gången tog jag den längre svängen som jag mätte upp till 4,5 km. Nästa gång rundan utökas så kommer mitt slutmål att vara nått. Dvs, målet är att springa 5 km på lunchen. Längre än så kommer jag inte att gå. Det får inte ta för lång tid om jag ska hinna med det på luncherna men också för att jag inte vill att jag ska ledsna för att det tar för mycket tid. En halvtimma ett antal gånger i veckan är fullt tillräckligt för mig.

När jag kom hem efter jobbet så blev det en promenad på täkterna med tjejerna.

Jag är sliten så vi gjorde en enkel middag idag. Färdigpizza från frysen som vi delade på.

Somnade i soffan på kvällen….

Inga kommentarer: