lördag, februari 09, 2019

Kurs i massage för hund

Idag stod en hundkurs på schemat. Såklart hade det snöat även under denna natt så det blev lite skottning innan hundpromenad och sedan avresa till Iggesund. När jag kom till Iggesund så spöregnade det så det kommer att vara intressant att åka hem i slutet av dagen.

Jag hade anmält mig till kurs i hundmassage för Lotta Lilja. Mest för att jag inte kan men också för att Vinna nu har den åkomma som hon har och jag vill underlätta för henne så gott jag kan.

Det blev den trevlig dag med nya bekantskaper och trevliga diskussioner och praktiska övningar.

Dagen avslutades med lite shopping där Vinna fick ett nytt “Back on Track” täcke.

När jag kom hem blev det en kort promenad med tjejerna och sedan åt jag smärgåstårta till middag vilket jag även ätit till lunch idag men det är ju så gott. Nu är tårtan dock slut…

På kvällen, efter lite vila på maten så fastnade jag vid en film så jag satt uppe till klockan 03:30.

Inga kommentarer: