måndag, januari 13, 2020

Grattis till mig!

Började dagen med möten. Under mötet ser jag att mamma ringer men jag trycker bort henne med meddelandet “Ringer sen”. Det gå ett tag och då ser jag att brorsan ringer. Gör samma sak igen… Efter en stund slår det mig,.. Tänk om det hänt nått!!! Skickar ett meddelande till brorsan. “Är det något akut”. Får då svaret att “Nä tänkte bara grattulera på födelsedagen” Hehe, oups! Det hade jag redan glömt…

På  lunchen blev det en skogspromenad med hundarna och sen sen efter jobbet åkte jag till totohallen och tränade med Anna. Blev lydnadsfokus idag pluss att Esset fick testa lite kanindummies vilket var väldigt uppskattat.

På vägen hem stannade jag och köpte pizza som vi snabbt smällde i oss. Lasse och Birgitta kom sedan upp uppvaktade mig så Henke hade köpt en tårta. Jösses vad mätt jag var efter detta!

Tyvärr inga vinter på trisslotterna men en stor förpackning hembakade favoritkakor står numera i frysen. Mums!

När de hade åkte skulle jag se handboll men jag tokdäckade då jag inte sovit nått natten mot idag.

Inga kommentarer: