måndag, juni 15, 2020

Grattis Hanna och Penny

Under helgen gjorde Hanna och Penny, Vinnarens Gyllene Knalla, viltspårsdebut vilket resulterade i gk anlagsklass i viltspår. Bra jobbbat i värmen och stort grattis Hanna!



För egen del väntade en arbetsdag med fantastiskt väder. Jag satt inne och jobbade fram till klockan 09:00 och satt sedan ute i solen fram till klockan 12 då det blev en promenad bort till Drevis. Hundarna fick simma lite medan jag bara promenerade lite i vattnet med hundarna kopplade eftersom det var en del folk på stranden när jag kom.

Lunch i solen när jag kom hem. Typisk sommarlunch med kräm och varmkorv och sen arbete i skuggan resten av dagen.

När Henke kom hem tog vi en promenad till Drevis igen och den här gången fick även jag bada.

Äntligen tog vi tag i vårt trasiga fönster i "datarummet" så i morgon ska det lämnas in till glasmästeriet så att vi får en hel ruta igen.

Inga kommentarer: