måndag, februari 22, 2021

Anpassning

 Ny vecka med aktiviteter. Pga att Vinna inte är helt fräsch i kroppen så fick jag dela upp lunchaktiviteter lite idag. På förmiddagsfikat gick jag en promenad efter skoterspåret och då kändes Vinna lite seg så när jag skulle ut och springa så fick hon stanna hemma. Löprundan kortades ner så jag sprang 4 km och sedan blev det en promenad när jag och Esset kom tillbaka hem. Då hängde Vinna såklart med.

Jobbade på fram till klockan 17 då jag åkte till totohallen för att träna lite lydnad. Idag blev det mest fotgående, lite kryp och lite signalträning för Esset. Vinna fick fotgående, högerhandling och fjärrdirigering.

Direkt när jag kom hem hade Henke fixat middag men jag satte mig i styrelsemöte SSRK och käkade framför datorn medan Henke satt framför tvn och käkade. Mötet varade fram till klockan 21 och direkt efter mötet såg jag Kalla Fakta om SKK och jag tänker inte kommentera programmet mera än att jag tycker Kalla Fakta gjort en riktigt undermålig och vinklad granskning.

Efter programmet var jag så trött att jag däckade direkt jag la mig. Märkte inte att det blev strömavbrott och att Henke var upp flera gånger då viss belysning flippar ut och blir tänd när strömmen kommer tillbaka...

Inga kommentarer: