torsdag, februari 18, 2021

Vacker morgonhimmel

 Tittade ut genom fönstret i köket före kl. 7 och möts av denna syn 😍


Dagen bjöd på fint väder och intensivt arbete. Jag tyckte Vinna verkade lite stel på förmiddagen så på lunchen när jag tog en löprunda så fick Henke ta Vinna på en kort promenad istället. Det innebar att löprundan gick snabbare än någonsin. Så snabbt att jag var tvungen att gå en bit av streckan.

Efter jobbet blev det en promenad på skoterleden och genom byn. 

Kantarellsoppa blev dagens middag och sen blev det lite tv-titt fram tills det var dags att göra kväll.

När vi skulle lägga oss tog sig Vinna inte upp i sängen trots att hon har en "trappa" att gå på. Jag undrar hur hon kommer att vara i morgon och jag hoppas verkligen att hon tillfälligt är lite stel och har ont och att det inte har blivit så dålig att det inte går att leva med det.

Inga kommentarer: