måndag, februari 01, 2021

Ny kylig vecka

Kylan fortsätter att hålla i sig å lika så min dåliga sömn. I natt upplever jag mig ha varit vaken till och från hela natten och vaknade hela tiden med svettningar eller frossa men när jag tar feber så har jag ingen feber. På dagen är jag dessutom helt pigg och frisk så jag tror inte att jag är sjuk, bara trött av att inte få sova ordentligt.

Hur som helst så jobbar jag hemma denna veckan så på lunchen, när temperaturen gått upp till -10 grader så tog jag med tjejerna på en löprunda. Riktigt fint väder ute och löprundan gick bra. En snabb dusch, lunch och sen jobbade jag vidare fram till kl. 17.

Tog tjejerna på en kort rastning sedan åkte jag till totohallen där Kajsa och Tobbe också var och tränade. 

Kände mig inte så fokuserad idag men vi körde i alla fall fotgående, konen, ställande, läggande och sättande under gång. Vinna fick även köra högerhandling och Esset fick köra lite utställningsträning och inkallning med ställande.

Väl hemma hängde jag in resterande kläder i garderoben och sedan blev det spagetti och köttfärssås och lite tv-titt.

Inga kommentarer: