fredag, februari 12, 2021

Lite tidigare helg...

 Full fart mot helgen och många arbetstimmar när man jobbar hemifrån då kan man göra tidig helg. Jobbade på fram till klockan 13 då checkade jag ut för dagen och käkade lite lunch innan jag tog med mig tjejerna på en promenad. 

På förmiddagsfikat hade jag gått en runda efter skoterspåret som de skrapat så leden var bred och alldeles slät.

När jag kom ut efter lunch så hade det dock hunnit köras skotrar på leden igen så nu hade den blivit lite mjuk men fortfarande bred så den kan nog bli fin när den får sätta sig lite.

Körde lite långa linjetag oh dirigeringar med tjejerna så det blev mycket spring men också en bra promenad för mig.

När jag kom hem blev det herrarnas VM-skidskyttesprint där Martin Ponsiluoma tog ett sensationellt guld.

När Henke kom hem från jobbet kände vi oss lite slöa så vi bestämde oss för att åka och köpa en pizza. Medan Henke hämtade mat så tog jag en runda med tjejerna.

Nu är det fredag och det ser ut att bli milt och fint väder så jag hoppas kunna vara ute mycket i helgen.

Inga kommentarer: