onsdag, februari 24, 2021

Bruks- och lydnadsträning

Idag bar det av till Håstaängsgård för arbete på plats. Hade en del som skulle skivas ut och annat som skulle utföras i arkivet. Det rullade på sedan blev det lite nya arbetsuppgifter i form av teknisk support i samband med ett möte som varade mellan 8:30 och 12:15.

Trots detta så hann jag med de mesta som jag hade tänkte men även lite annat. Den planerade promenaden på lunchen uteblev dock och inte heller kom jag hem kl. 16 som det var tänkt utan jag blev kvar fram till 16:45.

Väl hemma blev det en kort promenad med tjejerna och sedan åkte jag till totohallen och tränade. Tobbe, Kajsa och Göran var också på plats.

För Esset blev det mycket fotgående inkl svängar, framförgående, konen, platssittning samt kryp medans det för Vinna blev fotgående, högerhandlig, konen, framförgående och fjärrdirigering. Både tjejerna var väldigt fokuserade och duktiga och tyckte att det hela var fantastiskt skojigt.



Kom inte hem förrän kl 19:30 och då blev det renskav till middag, lite tv och sen sömn...

Inga kommentarer: