onsdag, februari 10, 2021

Tredje dagen i rad

Idag, onsdag, brukar jag normalt vara på plats på jobbet men eftersom jag hade planerade möten både på förmiddagen och eftermiddagen så bytte jag dag denna veckan. Vid dagens slut hade det dessutom blivit ytterligare två möten så det blev inget skrivarbete idag.

På  lunchen kastade jag mig ut och genomförde veckans tredje löprunda. Idag gick det lite segt och jag vet inte om det beror på att det är tredje dagen i rad som jag springer. Nu blir det helt klart några dagars löp-vila.

Efter arbetsdagens slut så gick Henke ut och skottade medan jag rastade tjejerna och åkte till totohallen. Fokus idag blev uppföljning på de nya moment som vi inledde träningen med i måndags men eftersom jag var själv i hallen inledningsvis så inledde jag med först 2 minuts platssittning och sedan 4 minuters platsliggning.

Både Vinna och Esset fick sedan träna: Fotgående, läggande under gång, framförgående, rutan och konen. Inledde också lite ställande under gång/ställande vid inkallning.

Kul träning och jag blev kvar i nästan 2 timmar.

När jag kom hem blev det vinkokta kycklingfärsbiffar i ädelostsås. Mums!

På kvällen somnade jag gott under filten i soffan.


Inga kommentarer: