tisdag, februari 23, 2021

Spöregn och löpning

Vaknade till en dag med flera plussgrader och spöregn. Tack och lov hade det avtagit lite när det var dags för mig att ta en paus och gå en sväng med hundarna men promenerade efter vägen då jag misstänkte att det skulle kunna vara väldigt mjukt i skoterspåren.

På lunchen gjorde jag som igår.  Tog med mig Esset på en löprunda som kändes riktig bra idag. Hämtade sedan upp Vinna som jag hörde ylade som en varg när jag kom hem. Testade skoterspåret och det var njukt på ytan men funkade fortfarande att promenera efter.

Resten av dagen blev det arbete fram till klockan 16:30. Härligt att hinna ut en promenad innan det blir alldeles mörkt. Vi gick genom byn och jag måste säga att det känns som att Vinna är lite piggare igen. 

På kvällen blev det Sverige mot Norge, god plockmiddag och en semla till efterrätt.

Inga kommentarer: